Missä sä olit kun mä pelkäsin?
Missä sä olit kun muhun sattui ja musta loppui voimat?
Missä sä olit kun mä itkin ja olin yksin.
Sä et ollut täällä.
Meidän piti kantaa vastuu yhdessä.
Mitä sä teit?
Sä kirosit ja käskit pyytämään jotain muuta sillon kun mä tarvitsin sua.
Ja kun sä viimein tulit sä olit vihainen mulle.
Mä olin yksin kun mä olin peloissani,
kun mulla oli pahaolo jamietin yhteistä tulevaisuutta.
Mä olin yksin silloinkin kun se kuoli.
Ja sun oli tärkeää päästä tapaamaan sun ystäviä.
Mä istuin yksin kotona ja itkin.
Sun mielestä oli hyvä etten ainakaan joutunut ajattelemaan tätä enää.
Sä et ymmärtänyt miks en mä halunnut että tässä käy näin.
Kenen puoleen voin kääntyä kun apua eniten tarvitsen.
Nyt tiedän etten ainakaan sinun.
Sulle olen vain este, ongelma ja niin oli meidän lapsikin.
Ainakin se pieni ihme säästyi tältä tuskalta.